اصول آموزش در کلاس های چند پایه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصول آموزش در کلاس های چند پایه
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 1925
نویسنده : محمود احمدنژاد

اصول زير كم و بيش در كلاسهاي عادي نيز موضوعيت دارد اما به جهت ويژگي هاي خاص كلاسهاي چند پايه مورد تأكيد بيشتري است .

1- حداكثر بهره وري از زمان .

با توجه به اينكه دانش آموزان اين كلاسها ، بيش از يك پايه مي باشند و زمان نيز ثابت مي باشد لذا زمانبندي   فعاليت هاي  آموزشي از اهميت خاصي برخوردار است .

2- تأكيد بر عناصر اساسي تر در فرايند ياد دهي _ يادگيري.

عناصر اساسي در فرايند ياد دهي _ ياد گيري ، تدريس و ارزشيابي مي باشند و تكيه و تأكيد فعاليت هاي معلم و  دانش آموزان بايد حول محور اين دو عنصر باشد .

3- بهره گيري از روشهاي تدريس فعال

بقیه در ادامه مطلب...




:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "محمود احمدنژاد""اصول آموزش در كلاسهاي چند پايه " ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: